- Zloženie predmetovej komisie
- Cieľové požiadavky pre MATURANTOV
- MATEMATIKA
- INFORMATIKA
- BIOLÓGIA
- CHÉMIA
- FYZIKA
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE - šk.rok: 2022/2023
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE - šk.rok: 2021/2022
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2020/2021
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2019/2020
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2018/2019
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2017/2018
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2016/2017
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2015/2016
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2014/2015
- JUNIOR NÁBOJ
- Aktivity z matematiky 2016/2017
- Aktivity z matematiky 2015/2016
- Aktivity z matematiky 2014/2015
- Úspechy v informatických súťažiach 2015/2016
- Úspechy v informatických súťažiach 2014/2015
- Zenit
- iBobor
- Olympiáda v informatike
- ProFIIT
- KSP
- Imagine LOGO Cup
- Bobrovo
- e-Skills
- Filmové súťaže
- Fotografické súťaže
- Iné súťaže
- Vyučovanie informatiky
- Multimediálna matematika
- Matematický KLOKAN
- Hodina kódu
- Týždeň otvorených dverí na FCHPT STU
- Junior Internet
- PythonCup
- Junior Freshhh
- Scratch Cup
- Expert geniality show
Imagine Logo Cup
Súťaž v programovaní v prostredí Imagine Logo pre žiakov 6. - 9- ročníka ZŠ a prímy až kvinty osemročných gymnázií. Žiakov z jednej školy prihlasuje učiteľ - organizátor súťaže. Žiaci, každý samostatne, riešia zadania pri počítačoch, a to 90 minút. Súťažiaci môžu riešiť príklady v ľubovoľnom poradí, pri riešení môžu používať ľubovoľnú literatúru – zošity, knihy, help súbor k Imagine. Nemôžu však využívať internet, ani si načítať žiadny rozpracovaný projekt z disku, z USB...
http://edi.fmph.uniba.sk/~tomcsanyiova/ImagineLogoCup/index.php
Programovaniu v jazyku Logo v prostredí Imagine Logo sa venujeme na hodinách Informatiky a Informačno-komunikačných technológií v triedach príma, sekunda, tercia a kvarta.