- Zloženie predmetovej komisie
- Cieľové požiadavky pre MATURANTOV
- MATEMATIKA
- INFORMATIKA
- BIOLÓGIA
- CHÉMIA
- FYZIKA
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE - šk.rok: 2022/2023
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE - šk.rok: 2021/2022
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2020/2021
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2019/2020
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2018/2019
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2017/2018
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2016/2017
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2015/2016
- Úspechy v MO a PYTAGORIÁDE- šk.rok: 2014/2015
- JUNIOR NÁBOJ
- Aktivity z matematiky 2016/2017
- Aktivity z matematiky 2015/2016
- Aktivity z matematiky 2014/2015
- Úspechy v informatických súťažiach 2015/2016
- Úspechy v informatických súťažiach 2014/2015
- Zenit
- iBobor
- Olympiáda v informatike
- ProFIIT
- KSP
- Imagine LOGO Cup
- Bobrovo
- e-Skills
- Filmové súťaže
- Fotografické súťaže
- Iné súťaže
- Vyučovanie informatiky
- Multimediálna matematika
- Matematický KLOKAN
- Hodina kódu
- Týždeň otvorených dverí na FCHPT STU
- Junior Internet
- PythonCup
- Junior Freshhh
- Scratch Cup
- Expert geniality show
Bobrovo - interaktívne výučbové prostredie
Bobrovo je interaktívne výučbové prostredie, v ktorom má učiteľ k dispozícii úlohy súťaže Informatický bobor zo všetkých jej doterajších ročníkov. V Bobrove máme webový priestor na ďalšiu prácu s týmito úlohami – môžeme si z nich niektoré vybrať a zostaviť svoje vlastné testy. Riešenia študentov sa ukladajú do tabuľky, v ktorej je vidieť, ako žiaci úlohy riešili a následne môžeme skúmať, aké úlohy sú jednoduché a s riešením ktorých boli prípadne problémy. V prostredí Bobrovo je ku každej úlohe pridané aj vysvetlenie. Je v ňom podrobne popísaný postup jej riešenia, ktorý je často obohatený obrázkami a animáciami.
Prostredie Bobrovo slúži nielen na zopakovanie a prehlbovanie poznatkov z informatiky a informačno-komunikačných technológií, ale aj na prípravu do medzinárodnej súťaže iBobor, ktorej sa každoročne zúčastňujeme.
Mgr. Miroslava Vavrová